شرکت مودم ایران با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در تامین و عرضه تجهیزات کاربردی در زمینه شبکه توانسته پاسخگوی بخش قابل توجه ای از تقاضای بازار در این حوزه و برای تمامی سطوح کاربری باشد. فراتر از عرضه کالا، توجه مودم ایران به فرایند خدمات پس از فروش و تعهد کامل به مفاد گارانتی محصولات خود موجب اعتماد رو به رشد مشتریان به این گارانتی بوده است بطوریکه هم اکنون به عنوان یک گارانتی معتبر، قابل اتکا و شناخته شده در حوزه شبکه کشور محسوب می شود.
شرایط گارانتی برای کلیه محصولات مودم ایران ، مطابق با شرایط مطرح شده، به شرح زیر می باشد:
-
1. از پلمپ بودن دستگاه خریداری شده مطمئن باشید.
-
2. هزینه های مربوط به رفت و برگشت کالاها به دفاتر خدمات پس از فروش با مشتری است.
-
3. تمامی هزینههای ارسال کالای مودم ایران به مراکز خدمات پس از فروش و بالعکس بر عهده مشتری است.
-
4. در صورت بروز عیوب تکراری در کالاهای تحت گارانتی، کالای مربوطه تعویض خواهد شد.
-
5.از داشتن هولوگرام و برچسب مودم ایران روی جعبه اطمینان حاصل کنید.
-
6.بهمراه داشتن کارت گارانتی ممهور شده مودم ایران برای دریافت خدمات،الزامی میباشد.
-
7. تجهیزات جانبی از قبیل آداپتور، کابلPoE ، کابل LAN ، آنتن های تقویتی ، باتری و پایه های نگهدارنده شامل ضمانتنامه نمیشوند.
* ابطال گارانتی:
موارد زیر موجب ابطال گارانتی میشوند و دپارتمان خدمات پس از فروش مودم ایران هیچگونه تعهدی بابت ارائه خدمات به این دستگاهها نخواهد داشت:
-
1. مفقود، مخدوش و یا ناخوانابودن شماره سريال مندرج روی محصول
-
2. آسیبهای فیزیکی و الکترونیکی ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه
-
3. استفاده از آداپتورها و کابلهای انتقال تصویر غیر استاندارد و نامرغوب
-
4. فک پلمپ، تعمیر، تغییر و دستکاری مدارهای الکترونیکی دستگاه توسط مراکز غیر مجاز و یا افرادی بجز کارشناسان بخش گارانتی شرکت مودم ایران
-
5. اقدام به بروزرسانی و تغییر ثابتافزار (Firmware) دستگاه
-
6. عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، مواد شیمیایی، گرد و غبار زیاد، درجه حرارتهای محیطی نامناسب (شرایط خارج از دامنه اعلامشده توسط سازنده) و بطور کلی آسيبهای ناشی از عدم رعايت شرایط صحيح نگهداری