گارانتی مودم ایران

12 Copy گارانتی مودم ایران

شرکت مودم ایران با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در تامین و عرضه تجهیزات کاربردی در زمینه شبکه، توانسته پاسخگوی بخش قابل توجهی از تقاضای بازار در این حوزه و برای تمامی سطوح کاربری باشد. فراتر از عرضه کالا، توجه مودم ایران به خدمات پس از فروش و تعهد کامل به مفاد گارانتی محصولات خود، موجب اعتماد رو به رشد مشتریان به این گارانتی شده است.

به‌طوری‌که اکنون به‌عنوان یک گارانتی معتبر، قابل اتکا و شناخته‌شده در حوزه شبکه کشور محسوب می‌شود. لازم بذکر است شرایط زیر تنها برای ” گارانتی مودم ایران ” صدق میکند و در صورتی که محصول خریداری شما دارای گارانتی شرکت دیگری باشد. باید به آن رجوع کنید.

🟢 شرایط گارانتی

برای کلیه محصولات مودم ایران، شرایط گارانتی مطابق با موارد زیر است:

 

1️⃣ از پلمپ بودن دستگاه خریداری‌ شده اطمینان حاصل کنید.

 

2️⃣ هزینه‌های مربوط به رفت و برگشت کالاها به دفاتر خدمات پس از فروش بر عهده مشتری است.

 

3️⃣ تمامی هزینه‌های ارسال کالای مودم ایران به مراکز خدمات پس از فروش و بالعکس، بر عهده مشتری خواهد بود.

 

4️⃣ در صورت بروز عیوب تکراری در کالاهای تحت گارانتی، کالای مربوطه تعویض می‌شود.

 

5️⃣ از وجود هولوگرام و برچسب مودم ایران روی جعبه و یا کارت گارانتی اطمینان حاصل کنید.

 

6️⃣ همراه داشتن کارت گارانتی مودم ایران یا برچسب گارانتی و کارتن محصول برای دریافت خدمات الزامی است.

 

7️⃣ تجهیزات جانبی از قبیل آداپتور، کابل PoE، کابل LAN، آنتن‌های تقویتی، باتری و پایه‌ های نگهدارنده شامل ضمانت‌نامه نمی‌شوند.

 

8️⃣ خرابی‌ های ناشی از مشکلات ساختاری یا عملکردی دستگاه که بدون دخالت کاربر ایجاد شده باشد، شامل گارانتی می‌شود.

 

 

⛔ موارد ابطال گارانتی ⛔

موارد زیر موجب ابطال گارانتی می‌شوند و دپارتمان خدمات پس از فروش مودم ایران هیچ‌گونه تعهدی بابت ارائه خدمات به این دستگاه‌ها نخواهد داشت:

 

1️⃣ مفقود، مخدوش یا ناخوانا بودن شماره سریال: محصولاتی که شماره سریال درج‌شده روی آن‌ها مفقود شده، مخدوش گردیده یا به هر شکل غیرقابل خواندن باشد، از پوشش گارانتی خارج می‌شوند.

 

2️⃣ آسیب‌های ناشی از شرایط محیطی :

  • عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن دستگاه در مجاورت مایعات و رطوبت.

  • آسیب‌های ناشی از تماس با مواد شیمیایی.

  • قرار گرفتن در معرض گرد و غبار زیاد خارج از محدوده مجاز.

  • آسیب‌ های ناشی از استفاده یا نگهداری در دماهای محیطی نامناسب (خارج از دامنه دمایی اعلام‌شده توسط سازنده).

  • به‌طور کلی، هرگونه عیب و آسیبی که ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری و بهره‌برداری از دستگاه باشد

 

3️⃣ استفاده از ملزومات غیراستاندارد: صدمات ناشی از استفاده از آداپتورها، کابل‌های انتقال داده و برق، یا کابل‌های انتقال تصویر غیر استاندارد و نامرغوب.

 

4️⃣ دستکاری و تعمیر غیرمجاز: هرگونه فک پلمپ، تعمیر، تغییر یا دستکاری در مدارهای الکترونیکی دستگاه که توسط مراکز غیرمجاز یا افرادی غیر از کارشناسان تایید شده بخش گارانتی شرکت مودم ایران انجام شده باشد.

 

5️⃣ تغییر فریم‌ور (Firmware): هرگونه آسیب ناشی از اقدام شخصی کاربر برای بروزرسانی، تغییر یا دستکاری در ثابت‌افزار (Firmware) دستگاه.

 

6️⃣ آسیب‌های ناشی از استفاده نادرست: آسیب‌های فیزیکی و الکترونیکی که مستقیماً ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه باشد.

 

با تشکر از انتخاب ، اعتماد و صبوری شما