
شرکت مودم ایران با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در تامین و عرضه تجهیزات کاربردی در زمینه شبکه، توانسته پاسخگوی بخش قابل توجهی از تقاضای بازار در این حوزه و برای تمامی سطوح کاربری باشد. فراتر از عرضه کالا، توجه مودم ایران به خدمات پس از فروش و تعهد کامل به مفاد گارانتی محصولات خود، موجب اعتماد رو به رشد مشتریان به این گارانتی شده است.
بهطوریکه اکنون بهعنوان یک گارانتی معتبر، قابل اتکا و شناختهشده در حوزه شبکه کشور محسوب میشود. لازم بذکر است شرایط زیر تنها برای ” گارانتی مودم ایران ” صدق میکند و در صورتی که محصول خریداری شما دارای گارانتی شرکت دیگری باشد. باید به آن رجوع کنید.
🟢 شرایط گارانتی
برای کلیه محصولات مودم ایران، شرایط گارانتی مطابق با موارد زیر است:
1️⃣ از پلمپ بودن دستگاه خریداری شده اطمینان حاصل کنید.⚠
2️⃣ هزینههای مربوط به رفت و برگشت کالاها به دفاتر خدمات پس از فروش بر عهده مشتری است. ⚠
3️⃣ تمامی هزینههای ارسال کالای مودم ایران به مراکز خدمات پس از فروش و بالعکس، بر عهده مشتری خواهد بود. ⚠
4️⃣ در صورت بروز عیوب تکراری در کالاهای تحت گارانتی، کالای مربوطه تعویض میشود. ⚠
5️⃣ از وجود هولوگرام و برچسب مودم ایران روی جعبه و یا کارت گارانتی اطمینان حاصل کنید. ⚠
6️⃣ همراه داشتن کارت گارانتی مودم ایران یا برچسب گارانتی و کارتن محصول برای دریافت خدمات الزامی است. ⚠
7️⃣ تجهیزات جانبی از قبیل آداپتور، کابل PoE، کابل LAN، آنتنهای تقویتی، باتری و پایه های نگهدارنده شامل ضمانتنامه نمیشوند.⚠
8️⃣ خرابی های ناشی از مشکلات ساختاری یا عملکردی دستگاه که بدون دخالت کاربر ایجاد شده باشد، شامل گارانتی میشود.⚠
⛔ موارد ابطال گارانتی ⛔
موارد زیر موجب ابطال گارانتی میشوند و دپارتمان خدمات پس از فروش مودم ایران هیچگونه تعهدی بابت ارائه خدمات به این دستگاهها نخواهد داشت:
1️⃣ مفقود، مخدوش یا ناخوانا بودن شماره سریال: محصولاتی که شماره سریال درجشده روی آنها مفقود شده، مخدوش گردیده یا به هر شکل غیرقابل خواندن باشد، از پوشش گارانتی خارج میشوند. ⚠
2️⃣ آسیبهای ناشی از شرایط محیطی : ⚠
-
عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن دستگاه در مجاورت مایعات و رطوبت.
-
آسیبهای ناشی از تماس با مواد شیمیایی.
-
قرار گرفتن در معرض گرد و غبار زیاد خارج از محدوده مجاز.
-
آسیب های ناشی از استفاده یا نگهداری در دماهای محیطی نامناسب (خارج از دامنه دمایی اعلامشده توسط سازنده).
-
بهطور کلی، هرگونه عیب و آسیبی که ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری و بهرهبرداری از دستگاه باشد
3️⃣ استفاده از ملزومات غیراستاندارد: صدمات ناشی از استفاده از آداپتورها، کابلهای انتقال داده و برق، یا کابلهای انتقال تصویر غیر استاندارد و نامرغوب. ⚠
4️⃣ دستکاری و تعمیر غیرمجاز: هرگونه فک پلمپ، تعمیر، تغییر یا دستکاری در مدارهای الکترونیکی دستگاه که توسط مراکز غیرمجاز یا افرادی غیر از کارشناسان تایید شده بخش گارانتی شرکت مودم ایران انجام شده باشد. ⚠
5️⃣ تغییر فریمور (Firmware): هرگونه آسیب ناشی از اقدام شخصی کاربر برای بروزرسانی، تغییر یا دستکاری در ثابتافزار (Firmware) دستگاه. ⚠
6️⃣ آسیبهای ناشی از استفاده نادرست: آسیبهای فیزیکی و الکترونیکی که مستقیماً ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه باشد. ⚠
با تشکر از انتخاب ، اعتماد و صبوری شما


