رویه بازگردانی کالا در فروشگاه مودم ایران
ما در فروشگاه مودم ایران همواره تلاش میکنیم که محصولات را با بهترین کیفیت و بدون نقص به دست مشتریان عزیز برسانیم. با این حال، در صورتی که نیاز به بازگردانی کالا داشته باشید، شرایط زیر برای مرجوع و تعویض کردن کالا در نظر گرفته شده است:
موارد قابل بازگردانی کالا
1️⃣ ارسال اشتباهی یا مغایرت کالا
در صورتی که محصول اشتباهی برای شما ارسال شده باشد و محصول دریافتی با محصول خریداری شده مغایرت داشته باشد، شما مشتری عزیز با پشتیبانی مودم ایران تماس گرفته موضوع را مطرح کنید، هماهنگی های لازم با شما انجام خواهد شد. و در صورت تایید مغایرت محصول تعویض خواهد شد.
تعریف مغایرت کالا : هر کالایی که مشتری خریداری کرده باشد. و محصول دریافتی ویژگی های کمتری نسبت به خریداری داشته باشد. آن محصول مغایرت دارد (در صورت داشتن تمام ویژگی های خریداری شده + ویژگی های بیشتر محصول مغایرت ندارد)
⚠ مهم : محصول دارای مغایرت فقط تعویض می شود.
⚠ توجه مهم : تمامی هزینههای ارسال کالا به مرکز مودم ایران و بالعکس، بر عهده مشتری خواهد بود . ⚠
2️⃣ وجود اشکالات فنی یا آسیب دیدگی محصول
اگر کالای دریافتی دارای ایراد فنی، نقص فیزیکی، شکستگی یا ضربهدیدگی باشد، شما مشتری عزیز لطفا با پشتیبانی مودم ایران تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید. بعد از تایید نقص، محصول معیوب از شما دریافت و با محصول بدون عیب تعویض خواهد شد.
مواردی که شامل نقص فنی نمی باشد: آب خوردگی به مودم ، استفاده از آداپتور دستگاه های دیگر، نصب سیمکارت به صورت برعکس ، افتادن دستگاه و شکستن آن;
تمامی کالاها قبل از ارسال توسط انبار مودم ایران بررسی می شود، چناچنه محصول بعد از تحویل به مشتری دچار شکستگی و ضربه خوردگی شود، شامل موارد نقص نمی شود.
⚠ توجه مهم : تمامی هزینههای ارسال کالا به مرکز مودم ایران و بالعکس، بر عهده مشتری خواهد بود . ⚠
3️⃣ تعویض کالا به دلایل شخصی
در صورتی که محصولی را خریداری کرده اید، و به دلایل شخصی قصد تعویض آن را دارید، شما مشتری عزیز می توانید با مجموعه مودم ایران تماس گرفته هماهنگی های لازم را انجام دهید و مودم هم رده خود را انتخاب کرده و با مودم خریداری شده تعویض کنید.
⚠ در صورت داشتن قیمت بیشتر برای مودم تعویضی، ملزم به پرداخت مابهالتفاوت خواهید بود.
⚠ در صورت تعویض غیر حضوری هزینه ی ارسال به عهده مشتری می باشد.
⚠ توجه مهم : تمامی هزینههای ارسال کالا به مرکز مودم ایران و بالعکس، بر عهده مشتری خواهد بود . ⚠
4️⃣ عودت کالا به دلایل شخصی
در صورتی که محصولی را خریداری کرده اید و به دلایل شخصی قصد عودت آن را دارید، شما مشتریان عزیز می توانید با فروشگاه مودم ایران تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید. و عودت محصول شما انجام شود.
⚠ لازم بذکر است هزینه ی ارسال در فاکتور شامل مبلغ عودتی نمی باشد.
⚠ مبلغ محصول به نسبت قیمت آن درصدی کسر شده و مابقی قیمت به حساب شما عودت داده خواهد شد.
🔴 جدول کسر هزینه عودت بر اساس قیمت محصول:
| قیمت محصول | درصد کسر |
|---|---|
| تا ۵ میلیون تومان | ۲۰٪ |
| ۵ تا ۱۰ میلیون تومان | ۱۵٪ |
| ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان | ۵٪ |
| ۲۰ میلیون تومان به بالا | ۴٪ |
◀ مورد خاص : آداپتور ، باتری
در صورتی که آداپتور برق مودم دریافتی شما، دچار مشکل باشد. و یا باطری مودم جیبی دریافتی دچار نقص و مشکل باشید، تا 5 روز کاری امکان تعویض آن بدون هزینه امکان پذیر است.
⚠ در صورت تعویض غیر حضوری هزینه ی پیک به عهده ی مشتری می باشد
⚠ توجه مهم : تمامی هزینههای ارسال کالا به مرکز مودم ایران و بالعکس، بر عهده مشتری خواهد بود . ⚠
شرایط و مراحل بازگردانی کالا
✅ مهلت بازگردانی:
کالاها حداکثر تا 48 ساعت (2 روز کاری) پس از دریافت، قابل بازگردانی ، و تعویض هستند.
✅ نحوه بازگردانی:
از طریق تماس با پشتیبانی مودم ایران، مشکل را گزارش دهید.
راهنمایی لازم برای ارسال کالا به شما ارائه خواهد شد.
پس از دریافت و بررسی کالا، در صورت تأیید مشکل، کالای جایگزین ارسال یا مبلغ پرداختی بازگردانده خواهد شد.
✅ شرایط کلی:
کالاهایی که دارای آسیب ناشی از استفاده نادرست، نصب اشتباه یا ضربه، پس از تحویل هستند، شامل موارد بازگردانی نمیشوند
کالا باید در بستهبندی اصلی و بدون آسیب دیدگی اضافی بازگردانده شود.
از ارسال کالا بدون هماهنگی قبلی خودداری کنید.
مبلغ عودتی از 4 تا 48 ساعت کاری میتواند زمان بر باشد
⚠ توجه مهم : تمامی هزینههای ارسال کالا به مرکز مودم ایران و بالعکس، بر عهده مشتری خواهد بود . ⚠


