شرکت مودم ایران با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در تامین و عرضه تجهیزات کاربردی در زمینه شبکه، توانسته پاسخگوی بخش قابل توجهی از تقاضای بازار در این حوزه و برای تمامی سطوح کاربری باشد. فراتر از عرضه کالا، توجه مودم ایران به خدمات پس از فروش و تعهد کامل به مفاد گارانتی محصولات خود، موجب اعتماد رو به رشد مشتریان به این گارانتی شده است. بهطوریکه اکنون بهعنوان یک گارانتی معتبر، قابل اتکا و شناختهشده در حوزه شبکه کشور محسوب میشود.
شرایط گارانتی
برای کلیه محصولات مودم ایران، شرایط گارانتی مطابق با موارد زیر است:
- از پلمپ بودن دستگاه خریداریشده اطمینان حاصل کنید.
- هزینههای مربوط به رفت و برگشت کالاها به دفاتر خدمات پس از فروش بر عهده مشتری است.
- تمامی هزینههای ارسال کالای مودم ایران به مراکز خدمات پس از فروش و بالعکس، بر عهده مشتری خواهد بود.
- در صورت بروز عیوب تکراری در کالاهای تحت گارانتی، کالای مربوطه تعویض میشود.
- از وجود هولوگرام و برچسب مودم ایران روی جعبه اطمینان حاصل کنید.
- همراه داشتن کارت گارانتی ممهور مودم ایران برای دریافت خدمات الزامی است.
- تجهیزات جانبی از قبیل آداپتور، کابل PoE، کابل LAN، آنتنهای تقویتی، باتری و پایههای نگهدارنده شامل ضمانتنامه نمیشوند.
- خرابیهای ناشی از مشکلات ساختاری یا عملکردی دستگاه که بدون دخالت کاربر ایجاد شده باشد، شامل گارانتی میشود.
موارد ابطال گارانتی
موارد زیر موجب ابطال گارانتی میشوند و دپارتمان خدمات پس از فروش مودم ایران هیچگونه تعهدی بابت ارائه خدمات به این دستگاهها نخواهد داشت:
- مفقود، مخدوش یا ناخوانا بودن شماره سریال مندرج روی محصول.
- آسیبهای فیزیکی و الکترونیکی ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه.
- استفاده از آداپتورها و کابلهای انتقال تصویر غیر استاندارد و نامرغوب.
- فک پلمپ، تعمیر، تغییر یا دستکاری مدارهای الکترونیکی دستگاه توسط مراکز غیرمجاز یا افرادی بهجز کارشناسان بخش گارانتی شرکت مودم ایران.
- اقدام به بروزرسانی یا تغییر ثابتافزار (Firmware) دستگاه.
- عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، مواد شیمیایی، گرد و غبار زیاد، درجه حرارتهای محیطی نامناسب (شرایط خارج از دامنه اعلامشده توسط سازنده) و بهطور کلی آسیبهای ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری.
با تشکر از انتخاب شما